top of page
Informationsteknologi

Servicedesk

Vi finns här för dig!

Öppettider:  07:45 - 17:00

  • De flesta ärenden avhjälps genom våra it-tekniker på vår servicedesk, alternativt skapas en felanmälan via telefon, e-post eller via vår kundportal på hemsidan.

  • Vi skapar ett ärende hos oss och din perosnliga tekniker blir i första hand  ansvarig för ärendet. Avtalskunder prioriteras alltid.

  • IT-Teknikern tar kontakt med er och löser problemet via telefon, på plats eller fjärrsupport. 

Fjärrsupport

Ladda ned Fjärrsupport
för Windows

Behöver du snabb och säker hjälp med dina IT-problem? Med vår fjärrsupport för Windows kan våra tekniker ansluta till din dator och lösa dina problem på distans. Klicka på länken nedan för att ladda ned vår fjärrsupport-klient och få den assistans du behöver, oavsett var du befinner dig.

bottom of page